Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać2024-03-08 13:43:03Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. |
|
Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?2023-06-01 14:44:51Skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów mają kluczową rolę w kierowaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych, a ich rola jest stale rosnąca, w miarę jak organizacje stają się bardziej złożone i globalne. |
|
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.2022-05-31 11:06:40W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie2019-07-18 11:35:45To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą. |
|
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
|
Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?2017-07-21 10:33:01Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać. |
|
Ucz się i nawiązuj kontakty. O tym, jak budować sieć znajomości na szkoleniach2015-11-18 18:23:52Jeśli zdecydowałeś się na wzięcie udziału w szkoleniu, kursie czy studiach podyplomowych, pamiętaj, że nie będziesz tam się tylko uczył. Równie ważne jak zdobycie wiedzy i dodatkowych kwalifikacji będą relacje,jakie nawiążesz; kontakty, jakie zdobędziesz i doświadczenie, które zyskasz. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń jak budować relacje
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.