Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki jak budować relacje

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
2024-03-08 13:43:03

Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży.

Artykuł Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?
2023-06-01 14:44:51

Skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów mają kluczową rolę w kierowaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych, a ich rola jest stale rosnąca, w miarę jak organizacje stają się bardziej złożone i globalne.

Artykuł Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
2023-05-30 15:28:29

Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie...

Artykuł Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.
2022-05-31 11:06:40

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku.

Artykuł Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
2019-07-18 11:35:45

To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą.

Artykuł Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
2017-07-21 10:33:01

Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać.

Artykuł Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
Ucz się i nawiązuj kontakty. O tym, jak budować sieć znajomości na szkoleniach
2015-11-18 18:23:52

Jeśli zdecydowałeś się na wzięcie udziału w szkoleniu, kursie czy studiach podyplomowych, pamiętaj, że nie będziesz tam się tylko uczył. Równie ważne jak zdobycie wiedzy i dodatkowych kwalifikacji będą relacje,jakie nawiążesz; kontakty, jakie zdobędziesz i doświadczenie, które zyskasz.

Artykuł Ucz się i nawiązuj kontakty. O tym, jak budować sieć znajomości na szkoleniach

stron: 1 2 317

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń jak budować relacje

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.